Hozd lendületbe a vállalkozásodat

A Lehetőség Menedzsment blog a következő kérdéseket járja körbe: Milyen a 21. század hatékony vezetője a mikrovállalkozásokban? Milyen eszközökkel tehetjük hatékonyabbá vállalkozásunkat? Melyek a kkv szektor különlegességei? Van-e élet a cégeknek a válságban és azután?

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Címkék

21. (2) befektetés (1) befektető (1) bevétel (2) bizalom (1) boldogság (1) cég (12) cégem (1) cégvezetés (4) cégvezető (2) cél (5) célkitűzés (8) csapat (2) csőd (2) delegálás (1) döntés (17) elemzés (10) előrejutás (2) elvárás (1) érdektelenség (1) erőforrás (5) érték (2) értékelés (11) eszköz (30) eszközök (2) fejlesztés (3) fejlődés (16) feladat (1) felelősség (7) fogalomgyűjtemény (1) folyamat (11) gazdálkodás (3) gondolat (5) hatékonyság (8) hit (1) hitel (2) honlap (2) hozzáállás (11) humánerőforrás (8) idő (2) információ (6) ingyen (1) innováció (13) jövő (13) jövőkép (3) készségek (5) kiadás (1) kiút (1) kivárás (1) kkv (1) kockázati (1) kölcsön (1) koncepció (2) konkurencia (2) különlegesség (1) lehetőség (22) lelkesedés (1) lépés (2) lista (1) magánélet (1) malév (1) marketing (1) megfontoltság (3) megoldás (2) megtakarítás (2) menedzsment (3) módszer (2) motiváció (4) múlt (2) munkatárs (1) munkatársak (12) munkavállalók (1) nap (1) nehézség (4) nehézsége (1) nehézségek (3) nézet (1) nyílt (1) objektivitás (4) ok (1) online (1) ötlet (11) pályázat (9) pénz (2) piac (4) piacelemzés (1) proaktivitás (1) probléma (2) problémák (5) projekt (1) prosperitás (1) recept (2) rendszer (9) segítség (12) siker (7) stratégia (18) szabadulás (1) század (2) szemlélet (30) szerencse (1) szervezet (7) szolgáltatás (1) támogatás (2) tanács (2) tanácsadás (2) tanulás (3) tanulság (1) tapasztalat (7) termék (1) terv (12) tervek (1) tervezés (28) teszt (2) tőke (2) tudás (6) tudatosság (15) tulajdonosi (1) üzlet (12) üzleti (6) válság (4) változás (6) vélemény (1) verseny (2) versenyképesség (4) versenytársak (1) vezetés (3) vezető (26) visszajelzés (11) vita (1) vízió (3)

Július 17.

2012.07.17. 07:33 Viki - Lehetőség Menedzser

socnet-10.gif

Mai bejegyzésemet induljon egy kis érdekességgel. Tudtad-e, hogy ezen a napon született Angela Merkel? Ha a válaszod igen, akkor bizonyára elhivatottan próbálsz mindent megtudni a jelenlegi politikai szereplőkről, így az ez információ sem kerülte el a figyelmedet. Ha nem, az sem baj, csupán érdekességként szántam.

Miért is? Elsősorban azért, mert éppen az internet előtt ülök, és sokszor ragad magával egy gondolat, hogy egy újabb információval gazdagítsam tudásomat. Másodsorban érdekelt, hogy mit mond róla a Wiki.

És nem utolsó sorban, szinte mindennap született, halt meg, alkotott, stb. valaki, amiért érdemes a napokat számon tartani. Most a sors úgy hozta, hogy őt tiszteltem meg ezzel.

Szóval internet. Nem vagyok szakértő, legkevésbé sem. Sőt, talán szakavatott olvasómnak szembe ötölhet, hogy mennyire céltalanul választottam meg a „keresésem” tárgyát. Van benne igazság. Azonban a példa mégis jó lehet. Itt a nyár. Ha éppen akad egy kis felszabadult idő, akkor érdemes most a konkurenciára ránézni.  Mi is kell hozzá: google, vagy bármely más alkalmas kereső, türelem, cél és koncepció.

Eredmény: kép a piaci szereplőkről. Esetleg infó tendenciákról, történésekről, ami a saját cégünkre is hatással lehet. Esetleg még több infó arra vonatkozóan, hogy a konkurencia hol hirdet, honnan próbál meg vevőket szerezni.

Több megbeszélés, együttműködés során tapasztalom azt is, hogy az asztal másik felén ülő nem bízik, hisz, akar új felületeken megjelenni, pl. újra és újra visszajön az, hogy a Facebook nem kell, minek, a mostani partnerek, tagok, érdeklődők nem használják. Két kérdésem van: honnan tudod ezt, és a másik, ha ennyire biztos vagy benne, honnan tudod, hogy a jövőben nem fogják használni?

Egy érdekes statisztika:

A digitális fogyasztó az interneten – az egyes tevékenységeket végzők aránya (százalékban)

Közösségi oldalt látogat: 95 %

„Lájkolja” cégek oldalait: 54 %

Megosztja vásárlási élményeit: 39 %

(Forrás: GfK Hungária, Digitális fogyasztó kutatás, 2011)

Azaz én nem vetném el a használatát annak ellenére sem, hogy igen, lássuk be, sok munkával jár fenntartani, érdekessé tenni oldalunkat. Azonban emlékezzünk csak vissza, alig 5-10 éve, még elég volt statikus honlapot magunk mögött tudni, most meg már mindenki web2-ről, ilyen meg olyan hírlevél modulról, cloudról, meg ezer más olykor érthetetlen dologról beszélnek.

3 éve még én sem használtam Facebookot, most elkerülhetetlen. Főleg, ha azokat akarom elérni, akiknek ez már olyan, mint a lélegzetvétel.

Szólj hozzá!

Címkék: jövő honlap információ eszköz múlt konkurencia

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetosegmenedzsment.blog.hu/api/trackback/id/tr564661406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása