Hozd lendületbe a vállalkozásodat

A Lehetőség Menedzsment blog a következő kérdéseket járja körbe: Milyen a 21. század hatékony vezetője a mikrovállalkozásokban? Milyen eszközökkel tehetjük hatékonyabbá vállalkozásunkat? Melyek a kkv szektor különlegességei? Van-e élet a cégeknek a válságban és azután?

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Címkék

21. (2) befektetés (1) befektető (1) bevétel (2) bizalom (1) boldogság (1) cég (12) cégem (1) cégvezetés (4) cégvezető (2) cél (5) célkitűzés (8) csapat (2) csőd (2) delegálás (1) döntés (17) elemzés (10) előrejutás (2) elvárás (1) érdektelenség (1) erőforrás (5) érték (2) értékelés (11) eszköz (30) eszközök (2) fejlesztés (3) fejlődés (16) feladat (1) felelősség (7) fogalomgyűjtemény (1) folyamat (11) gazdálkodás (3) gondolat (5) hatékonyság (8) hit (1) hitel (2) honlap (2) hozzáállás (11) humánerőforrás (8) idő (2) információ (6) ingyen (1) innováció (13) jövő (13) jövőkép (3) készségek (5) kiadás (1) kiút (1) kivárás (1) kkv (1) kockázati (1) kölcsön (1) koncepció (2) konkurencia (2) különlegesség (1) lehetőség (22) lelkesedés (1) lépés (2) lista (1) magánélet (1) malév (1) marketing (1) megfontoltság (3) megoldás (2) megtakarítás (2) menedzsment (3) módszer (2) motiváció (4) múlt (2) munkatárs (1) munkatársak (12) munkavállalók (1) nap (1) nehézség (4) nehézsége (1) nehézségek (3) nézet (1) nyílt (1) objektivitás (4) ok (1) online (1) ötlet (11) pályázat (9) pénz (2) piac (4) piacelemzés (1) proaktivitás (1) probléma (2) problémák (5) projekt (1) prosperitás (1) recept (2) rendszer (9) segítség (12) siker (7) stratégia (18) szabadulás (1) század (2) szemlélet (30) szerencse (1) szervezet (7) szolgáltatás (1) támogatás (2) tanács (2) tanácsadás (2) tanulás (3) tanulság (1) tapasztalat (7) termék (1) terv (12) tervek (1) tervezés (28) teszt (2) tőke (2) tudás (6) tudatosság (15) tulajdonosi (1) üzlet (12) üzleti (6) válság (4) változás (6) vélemény (1) verseny (2) versenyképesség (4) versenytársak (1) vezetés (3) vezető (26) visszajelzés (11) vita (1) vízió (3)

A webáruház sikerességének 3, azaz 4 szintje

2013.03.22. 15:01 Viki - Lehetőség Menedzser

Március hónap sűrűre sikeredett, egyrészt a különböző rendezvények, másrészt a természet játékának köszönhetően. Én már érzem, hogy itt a tavasz, a hétvégére ígért mínuszok ellenére is, és tavasszal mi lenne jobb téma, mint a megújulás? Igen, az első pár mondatom alapján hihetnéd, hogy szépségápolás, wellness, fitness, lélek témakörbe csapok bele, de elkeserítelek, hiszen visszatérő olvasóként tudhatod, hogy ez a blog lehetőségek, kifejezetten a mikrovállalkozó vezetők lehetősége után kutat.

Tegnap az Áruld a neten! konferencián vehettem részt a Haszon Akadémia meghívásával, ami egy nagyon színvonalas rendezvény volt, így elhatároztam, hogy röviden, csak pár gondolatban összeszedem, hogy mit látnak a gyakorlott webáruház tulajdonosok, mi a sikerük titka.

Először jöjjenek a hívószavak, amelyek mellett már a tervezés során sem szabad elmenni:

  • készletezés
  • másnapi szállítás
  • kp
  • logisztika
  • automatizált háttér
  • marketing -> AdWords
  • elállási jog
  • adatkezelés és adatvédelem
  • biztonsági kérdések
  • vásárló és vásárlási folyamat
  • konverziós ráta
  • információ
  • online fizetés

Ezek csak szavak, de mi a siker titka?

A webáruház sikerességének az előadók által elmondottakat figyelembe véve 4 szintje van:

siker.jpg

4. A tervezés, ami nélkül belevágni semmibe sem érdemes, hiszen tervezés nélkül a fenti hívószavak nem teljesülhetnek.

3. Hatékony üzemeltetés, vagyis a rendszer (maga a szervezet működése) olyan működése, ahol a vásárlóra idő fordítható az által, hogy amit csak lehet automatizálunk, optimalizálunk.

2. Vevőbarát kialakítás, ami segít a vásárlási döntésünk meghozatalában.

1. És a hatékony webáruház motor, ami jó, követhető, reagál a kor igényeire, jól kezelhető.

Ugye én magam nem vagyok webáruház szakértő, sőt, eddig a gondolata sem igazán foglalkoztatott, hogy belekezdjek. Azonban a tegnapi nap rávilágított, hogy ez egy remek alternatíva lehet abban az esetben, ha a megfelelő mennyiségű pénz-energia-információ, illetve elhivatottság valakinek rendelkezésére áll. A konkurencia egyre nagyobb, de hozzáadott értéket, egyediséget teremtve, még sokaknak van helye a piacon.

Egy érdekes adat: az információhiány okozza a nem vásárlások 90%-át! Még érdekesebb: az információ hiány a cégek nagy százalékának vesztét is okozza. Információk nélkül nem lehet tervezni, tervezése nélkül nem lehet dönteni, döntés nélkül nem lehet belevágni semmibe. Ezzel a gondolati sorral kívánok nektek Kellemes Hétvégét!

1 komment

Címkék: üzlet döntés piac online stratégia eszköz cég tapasztalat tervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetosegmenedzsment.blog.hu/api/trackback/id/tr65162676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása